Flyttdags

Sorry för dålig uppdatering i dag, som ursäkt måste jag säga att jag precis håller på att flytta och har fullt upp med att packa och planera.

Jag lovade igår att hitta en länk till Dimitrovs kvartsfinal, här kommer den: http://www.channelsurfing.net/ . När vi klickar er in på sidan scrollar ni ner och letar efter Castilla y Leon. Enligt turneringens hemsida ska kvartsfinalen börja klockan 16.50. Bulgaren möter Marcel Granollers som pressade Söderling till viss del i Wimbledon. En tuff uppgift för supertalangen men med det spelet han besitter har han stor chans att vinna.

Kommentarer
Postat av: Max Wiman

God middag!



Du söker möjligtvis inte jobb som skribent på en tidning? Har följt din blogg ett tag, den innehåller fantastiska skriv- samt sportkvalitéer. Hör av dig till mig om vidare intresse finns.



Väl mött!



MVH

2009-08-26 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0