Det vattnas i munnen!

Sitter nyvaken i sängen och kan knappt bärga mig, om två timmar startar nämligen Franska Öppna. Väldigt skönt att denna "transportveckan" är inne på sin sista dag och att Franska Öppna tjuvstartar med ett par bra matcher.
Tyvärr för min del så brukar eurosport, som har rättighterna till sändningen, sända alldeles för mycket damtennis. Om man gillar ATP-touren och brukar följa den så somnar man in ganska snabbt på grund av det långsamma tempot i damtennisen, jag ahde mycket hellre suttit och kollat på en herrdubbelmatch.
Aja, eftersom Franska Öppna startar idag så avslutades veckans turneringar igår. I Kitzbuhel segrade Garcia-Lopez, han tog därmed sin första seger när han kämpade hårt för att besegra Julien Benneteau med 3-6,7-6(1),6-3.
I Dusseldorf var det inte helt oväntat Serbien som drog det längsta strået i World Team Cup. Som jag skrev tidigare under veckan så har dem något spännande på gång och dem visade i Dusseldorf prov på bra bredd då dem lyckades vinna utan Novak Djokovic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0